Քաղաքացիների սպասարկման գրասենյակի նպատակն է <<մեկ պատուհան, մեկ կանգառ>> սկզբունքի համաձայն քաղաքացիներին բարձրորակ ծառայությունների մատուցումը, տեղական ինքնակառավարման մարմինների արդյունավետության, թափանցիկության և հասանելիության բարձրացումը, քաղաքացու և համայնքապետարանի միջև առավել մատչելի և դյուրին հաղորդակցության ապահովումը: Աշտարակի Քաղաքացիների սպասարկման գրասենյակը հիմնադրվել է Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (GIZ) կողմից իրականացվող <<Համայնքների զարգացում Հարավային Կովկասում>> ծրագրի շրջանակներում Գերմանիայի տնտեսական զարգացման և համագործակցության դաշնային նախարարության, Շվեյցարիայի զարգացման և համագործակցության գործակալության և ԱՄՆ Միջազգային զարգացման գործակալության համատեղ աջակցությամբ:
www.ashtarak.am կայքից ՀԿՏՀ համակարգի միջոցով կարող եք.
Հասցե` ՀՀ, Արագածոտնի մարզ, ք. Աշտարակ ,փ. Ն.Աշտարակեցու 7
Էլ. փոստ` ashtarak.aragatsotn@mta.gov.am
Կայք` www.ashtarak.am
Հեռ.` 00 374 (232) 3 10 26
Աշխատանքային ժամեր` 09:00-18:00
Ընդմիջման ժամեր` 13:00-14:00
Աշխատանքային օրեր` երկուշաբթի-ուրբաթ
Հանգստյան օրեր` շաբաթ և կիրակի
Աշտարակի Քաղաքացիների սպասարկման
գրասենյակի թեժ գծին կարող եք զանգահարել
ցանկացած հարցերի և խնդիրների դեպքում:
Թեժ գիծ` 00 374 (232) 3 52 02
Ա) ՀԱՆՐՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՎՈՂ (ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԵՆԹԱԿԱ) ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԸ ԵՎ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ,
Բ) ԲՅՈՒՋԵՆ /ԵԿԱՄՈՒՏՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ/, ԲՅՈՒՋԵՆ /ԾԱԽՍԵՐԻ ԿԱՏԱՐՈՂԱԿԱՆ/
Գ) ԳՐԱՎՈՐ ՀԱՐՑՈՒՄՆԵՐԻ ՁԵՎԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՔ ԼՐԱՑՆԵԼՈՒ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ՑՈՒՑՈՒՄՆԵՐԸ,
Դ)ՀԱՍՏԻՔԱՑՈՒՑԱԿՆԵՐ, ՊԱՇՏՈՆԱՏԱՐ ԱՆՁԱՆՑ ԱՆՈՒՆՆԵՐԸ, ԱԶԳԱՆՈՒՆՆԵՐԸ, ՊԱՇՏՈՆԸ, ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՎԱՅՐԻ ՀԵՌԱԽՈՍԱՅԻՆ ՀԱՄԱՐՆԵՐԸ, ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՓՈՍՏԻ ՀԱՄԱՐՆԵՐԸ,
Ե) ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ԵՎ ԹԱՓՈՒՐ ԱՇԽԱՏԱՏԵՂԵՐԸ,Զ) ՀԱՍԱՐԱԿԱԿԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ԾՐԱԳՐԵՐԸ,
Է) ՀԱՄԱՅՆՔԻ ՂԵԿԱՎԱՐԻ ԿՈՂՄԻՑ ՔԱՂԱՔԱՑԻՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆԵԼՈՒԹՅԱՆ ԿԱՐԳԸ /ՅՈՒՐ. ՈՒՐԲԱԹ, ԺԱՄԸ 10:00-ԻՑ/
Ը) ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ԵՎ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԲՆԱԳԱՎԱՌՈՒՄ ԳՆԱԳՈՅԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ, ԳՆԵՐԸ (ՍԱԿԱԳՆԵՐԸ)
Facebook
Location on Google Maps
YouTube